Saavutettavuustyökalut

Uusi Villeroy & Boch -astiasto lanseerataan Antellilla

Julkaistu 22.4.2013

Villeroy & Boch lanseeraa keväällä 2013 Suomen markkinoilla täysin uuden astiasarjan nimeltä Affinity. Antell-Ravintolat Oy ottaa astiaston käyttöön ensimmäisenä Suomessa. Antellia ja Villeroy & Bochia yhdistävät arvopohjan lisäksi perheyrittäjyys ja pitkät perinteet; Villeroy & Boch juhlii tänä vuonna 265-vuotista yrityshistoriaa.

– Villeroy & Boch ja Antell arvostavat molemmat laatua, aitoutta, tyylikkyyttä ja perinteitä, joten Villeroy & Bochin valinta astiatoimittajaksi oli luonteva. Lisäksi uusi Affinity-sarja sopii ravintoloihimme: raikkaaseen muotokieleen yhdistyvät kestävyys, laatu, tyylikkyys ja käytännöllisyys, toteaa Antell-Ravintoloiden toimitusjohtaja Tomi Lantto.

Moderni ja elegantti, puhtaan valkoinen Affinity -astiasto nostaa lautaselle asetetun ruoan pääosaan – yksinkertainen tyylikkyys ei vie annokselta sille kuuluvaa huomiota. Affinity on suunniteltu erityisen kestäväksi ammattikeittiökäyttöön, joten sitä ei ole saatavissa vähittäiskaupoista.

– Antellin monipuolisessa ravintolatoiminnassa uusi Affinity on parhaimmillaan, sillä sen sisältämät 70 erilaista astiaosaa luovat kokonaisuuksia aamiaiskattauksista edustuslounaisiin. Affinity myös vahvistaa entisestään Antellin laatumielikuvaa, kertoo Villeroy & Bochin toimitusjohtaja Petteri Kurki.