Aidosti hyvää -blogi

06.09.2016

Palvelun räätälöinnin merkitys henkilöstöravintolassa

Henkilöstöravintola palvelee asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla silloin kun ravintolan palvelu, tuotteet sekä ilme vastaavat mahdollisimman hyvin asiakasyrityksen toiveita, arvoja ja tapaa toimia. Parhaassa tapauksessa yrityksen oma henkilöstöravintola toimiikin työntekijöiden yhteisenä olohuoneena, jonne on mukava mennä syömään, keskustelemaan, palautumaan ja viihtymään kiireisen päivän lomassa.

Lue lisää

Kirjoittaja: Antellin tiimi

23.08.2016

Miten palkita ja motivoida työntekijöitä henkilöstöravintolan avustuksella?

Työntekijöiden palkitseminen on noussut yhä enemmän esille työhön sitouttamisessa sekä motivoinnissa. Työntekijöiden palkitsemiseen ja motivointiin on monia erilaisia keinoja. Tässä artikkelissa keskitymme erityisesti siihen, miten voit motivoida työntekijöitäsi parempiin suorituksiin tai esimerkiksi terveellisempiin elämäntapoihin henkilöstöravintolan avulla.

Lue lisää

Kirjoittaja: Antellin tiimi

01.08.2016

Työhyvinvoinnin lyhyt oppimäärä

Työhyvinvointi on jo pidemmän aikaa puhututtanut työelämää. Työhyvinvoinnilla on tutkitusti vaikutusta henkilöstön toiminnalliseen tehokkuuteen ja tätä kautta koko yrityksen taloudelliseen tulokseen ja kilpailukykyyn. Hyvinvoiva työntekijä jaksaa paremmin ja pystyy käyttämään kaiken energiansa yhteisesti sovittujen tavoitteiden saavuttamiseen.

Lue lisää

Kirjoittaja: Antellin tiimi

12.07.2016

Oikeanlainen lounasruoka parantaa vireystilaa ja työtehoa

Ruoan hyvä maku, monipuolisuus ja vaihtelevuus virkistävät sekä kehoa että mieltä. Terveellinen ravitsemus on kokonaisuus, johon vaikuttavat jokapäiväiset valintamme pitkällä aikavälillä. Elimistö tarvitsee riittävästi suojaravintoaineita ja sopivasti energiaa pysyäkseen terveenä ja toimintakykyisenä.

Lue lisää

Kirjoittaja: Antellin tiimi

29.06.2016

Ravintolapäällikkö on henkilöstöravintolan sydän

Henkilöstöravintolan päällikkö on asiakkaalle päivittäin näkyvä avain- ja yhteyshenkilö. Hän on käytännössä koko ravintolan toiminnan ydin ja sydän! Ravintolapäällikkö on vastuussa siitä, että asiakasyrityksen kanssa tehdyt sopimusehdot täyttyvät ja palvelun laatu pysyy korkealla. Yhteistyön jatkuessa pitkään, ravintolapäälliköstä tulee usein ikään kuin osa asiakasyrityksen omaa henkilökuntaa.

Lue lisää

Kirjoittaja: Antellin tiimi