Henkilöstöravintolapalveluiden ostajan opas

Mitä ottaa huomioon henkilöstöravintolaa hankkiessa tai vaihtaessa?

Uuden henkilöstöravintolan hankinta tai nykyisen palveluntarjoajan vaihto toiseen on aina iso päätös. Siksi henkilöstöravintolapalveluita tarjoavia yrityksiä vertaillessa tulee kiinnittää huomiota useisiin kriteereihin.

Nykyisen henkilöstöravintolan vaihtotilanteessa on syytä käydä perusteellisesti läpi se, mitä halutaan, minkä halutaan muuttuvan ja miten eri palveluntarjoajat pystyvät vastaamaan yrityksen vaatimuksiin.

Oppaassa vastaamme mm. seuraaviin kysymyksiin:
  • Milloin henkilöstöravintolan vaihtoa kannattaa harkita?
  • Mitä ottaa huomioon henkilöstöravintolaa hankkiessa tai vaihtaessa?
  • Mitä erilaisia yhteistyö- ja sopimusmalleja on tarjolla?

 

Lataa opas täyttämällä oheinen lomake. Opas on maksuton eikä sen lataaminen sido sinua mihinkään.

”Henkilöstöravintoloiden kohdalla pätee sama sääntö kuin monen muunkin palveluntarjoajan kohdalla: kun kaikki on hyvin, tilanteeseen ei ole tarvetta reagoida, mutta kun jokin muuttuu, huomataan se välittömästi.”

”Olennainen tekijä asiakasyrityksen ja henkilöstöravintolapalvelujen tarjoajan välisessä yhteistyössä on ravintolapäällikkö. Ravintolapäällikkö on asiakkaalle päivittäin näkyvä avain- ja yhteyshenkilö - koko ravintolan toiminnan ydin ja sydän!”

Lataa opas tästä:

Antell-konsernin tietosuojaseloste