Referenssit

Case: Castellum

“Tainaa tullaan kehumaan henkilökohtaisesti” – Antell on Martintalon yrityskiinteistön sydän

Vantaan Martintalo on satojen ihmisten päivittäinen työpaikka. Martintalolla toimivat yritykset pääsevät hyödyntämään kiinteistön monipuolisia palveluita. Tarjolla on muun muassa sauna ja laadukkaat kokoustilat, mutta kaikkein tärkeimmässä roolissa arjen kiireiden lomassa on tietenkin Antellin lounasravintola, joka tarjoaa hengähdyshetken työpäivän keskelle.

Lounas rytmittää jokaista arkipäivää

Antell Martintalossa lounastajat tunnetaan nimellä ja ihmiset tulevat rauhoittumaan työpäivänsä kiireistä maukkaan ruoan ääreen.

Antellilla rentouttava lounashetki on yhdistelmä hyvää ruokaa ja sitä tarjoavien ihmisten luomaa kotoisaa tunnelmaa. Martintalo on vaikuttava näky Kehä III:n ja Hämeenlinnanväylän kupeessa isoine lasiseinineen. Yhtälailla mieleenpainuvat on rakennuksen luonnonvaloa tulvivat sisätilat, joista myös ravintolassa päästään nauttimaan.

– Syön täällä lounasta päivittäin, sillä tarjolla on aina tosi hyvää ruokaa. Antellilla on mahtava valikoima ja runsas salaattipöytä, Martintalolla työskentelevä vakioasiakas Sirpa Myllykoski toteaa.

Antell hoitaa myös muut tarjoilut yritysten ja työporukoiden tarpeisiin. Myllykoski työtovereineen tilaa joka perjantai kokouksensa tarjoilut Antellilta. Etenkin puolukka-kinuskikakku on ollut suuri menestys.

Anna Vuorinen, Asset Manager, Castellum

“Hyvä ravintola on kiinteistön sydän.”

 

Asiakkaiden kuunteleminen takaa herkullisen lounaan

Ravintolapäällikkö Emmi Huuskonen on vastuussa siitä, että ravintolan makunautinnot syntyvät tuoreista, maistuvista ja monipuolisista raaka-aineista. Ihmisten tarpeita kuunnellaan ja ruokalistaa voidaan räätälöidä tarpeiden mukaan.

Lounaan ja muut herkut valmistavat Antellilla työstään pitävät ihmiset, ja se näkyy. Asiakkaiden saattaakin kuulla kyselevän, että onko tarjolla Susan leipomaa leipää tai Eetun tekemää salaattikastiketta.

Antellilla syöminen on monelle Martintalossa työskentelevällä yhtä rutiininomaista kuin töihin tuleminen. Ravintola kerää asiakkailtaan paljon palautetta, jonka perusteella toimintaa kehitetään jatkuvasti. Yhteisistä kohtaamisista päätellen siinä on onnistuttu.

– Mielestäni on mahtavaa, kun meidän Tainan loihtimia makunautintoja käydään monesti kiittämässä ihan henkilökohtaisesti, Huuskonen iloitsee.

Emmi Huuskonen, ravintolapäällikkö, Antell

“Paras palaute on nähdä ilo asiakkaiden kasvoilla.”

 

Henkilökunnan lämmin ilmapiiri saa asiakkaat viihtymään

Ravintolapäällikkö Huuskosen mukaan tiimiläiset ovat kuin yhtä isoa perhettä. Ilman heitä hänkään ei pystyisi työtään kunnolla hoitamaan.

Antellin asiantuntevan henkilökunnan kanssa asiat hoituvat sujuvasti, olipa asiakkaan tarve päivittäinen lounashetki, pikainen kahvipaussi tai muu erikoisempi toive.

– Minusta on ihana tehdä merkityksellistä työtä näiden ihanien ihmisten kanssa. Paras palaute on nähdä ilo asiakkaiden kasvoilla, Huuskonen sanoo.

Viihtyvyys on avainasemassa myös Anna Vuorisen mielestä. Työssään Martintalon omistajan Castellumin Asset Managerina hän näkee Antellin roolin kiireisen arjen keskellä erittäin tärkeänä.

– Meille on tärkeää, että meillä on sujuvaa ja laadukasta palvelua kiinteistössämme. Hyvä ravintola on kiinteistön sydän.